Ben er klaar voor! - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Jetty Huberts - WaarBenJij.nu Ben er klaar voor! - Reisverslag uit Arcen, Nederland van Jetty Huberts - WaarBenJij.nu

Ben er klaar voor!

Door: Jetty

Blijf op de hoogte en volg Jetty

09 Januari 2013 | Nederland, Arcen

De tas is eindelijk gepakt, na ongeveer 7 keer opnieuw te zijn begonnen met een selectie van mijn kleding. Nu zijn er nog maar 3 lange broeken, 5 korte broeken en zo'n 15 shirtjes, 2 lange shirts, 1 dikke trui, 2 bikini's en paar jurkjes over... Dat lijkt nog steeds veel, maar ik kan echt niet met minder hoor. Moet er toch ook nog een beetje leuk bij lopen door de jungle?!

Morgenochtend om 10.10 u vertrek ik vanuit Dusseldorf via Atlanta naar Managua. Ik kom daar 20.45 u lokale tijd aan. Dan liggen jullie allemaal al lang te slapen, want het is daar 7 uur vroeger dan hier. Als het goed is word ik opgehaald door iemand van het eco-lodge waar ik de eerste week verblijf om spaans te leren. Zie http://mariposaspanishschool.com/. Ik geloof dat ik de reis erheen nog het spannends vind. Gaat het allemaal goed met overstappen? Normaal hobbel ik blindelings achter iemand aan. Nu moet ik het zelf doen. Staan ze me braaf op te wachten? Zal allemaal wel goed komen, maar ben blij als ik daar veilig ben aangekomen...

Volgende berichtje zal vanuit Nicaragua zijn!

  • 09 Januari 2013 - 16:29

    Sanna:

    Lieve Jet,
    Heel veel plezier, lekker genieten!
    Lfs

  • 09 Januari 2013 - 16:36

    Mirjam:

    Hi Jetty,
    Geniet ervan! Overstappen in Atlanta gaat vast helemaal goedkomen. Maak er prachtige reis van! Natuurlijk willen we veel foto's zien (vooral van jou met van die heerlijke kerels die je aanbidden)!
    Enjoy!!!
    xxx

  • 10 Januari 2013 - 19:20

    Eefje :

    Heel veel plezier!!!! Geniet ervan en veel foto's maken! X

  • 11 Januari 2013 - 18:11

    Maria Holla:

    Hoi Jetty,
    Hele fijne vakantie ,geniet vanalles wat je pad kruist.
    Lieve groetjes van maria.

  • 13 Januari 2013 - 07:29

    Marielle:

    Hey Jetje,

    Hoe is het daar? Hoe bevalt de Spaanse les? Moet je de mannen nog van je afslaan?
    Pas goed op jezelf en GENIET!!!

    XX Marielle

  • 19 Januari 2013 - 12:41

    Charlotte F.:

    Beetje laat maar toch gelezen, leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jetty

Hola! amigos, Ik heb besloten mijn stedentrips, vakanties en reizen via deze site te gaan bijhouden. Eigenlijk voornamelijk voor mezelf, maar zeker ook voor de mensen die het leuk vinden me te volgen! Ik heb de afgelopen jaren al best veel mooie plekken mogen bezoeken en ergens vind ik het jammer dat ik geen dagboek heb bijgehouden van die vakanties/reizen. Deze site is ideaal om dat vanaf nu wel te gaan doen. Een van mijn persoonlijke doelen in het leven is om zoveel mogelijk van de wereld te zien. Dat kan in de vorm van een nieuwe stad ontdekken, een vakantie of met mijn rugzak low budget rondreizen door een land. Zodra ik niks meer op mijn planning heb staan qua trip word ik al onrustig en ga ik weer bedenken waar ik nu weer heen wil. De ene vakantie of stedentrip is nog niet voorbij of het volgende staat alweer gepland. Ik heb een leuke baan, eigen appartementje waar iedere maand netjes de hypotheek van wordt betaald, ben single en heb geen kinderen, dus ik ben nog in de positie om te gaan en staan waar ik wil (als mijn baas me vrij geeft dan). Misschien kom ik wel ooit die prins op het witte paard tegen, krijg ik een eigen gezinnetje en dan kan ik niet zomaar meer om de haverklap op pad. Dus, nu nog zoveel mogelijk plekken ontdekken! Jetty

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 11610

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 13 Maart 2014

Op avontuur in Zuid-Amerika

10 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Nicaragua!

Landen bezocht: