Nicaragua! - Reisverslagen van Jetty Huberts - WaarBenJij.nu Nicaragua! - Reisverslagen van Jetty Huberts - WaarBenJij.nu

Nicaragua!

Twee, drie maanden geleden spontaan eens gaan googelen welke landen qua klimaat goed te bezoeken zijn in januari. Januari omdat mijn huidige detacheringsopdracht dan zou aflopen en het dan goed uit zou komen qua werk om 4 weken weg te gaan. Ik kwam uit bij o.a. Nicaragua. Nooit bij stil gestaan om daar heen te gaan, maar ik hou ervan om landen te bezoeken waar niet iedereen al is geweest....

Maar eens gaan googelen en veel positieve verhalen gelezen. Tickets gaan vergelijken en de volgende dag had ik geboekt... whaaaaaaa! Ik ga 4 weken helemaal alleen op reis! Week 1 zal ik in eco-lodge La Mariposa verblijven en Spaanse lessen gaan volgen. Hierna heb ik nog 3 weken en zie ik het allemaal wel. Ik ga waarschijnlijk ook nog een kijkje nemen in buurland Costa Rica.


Recente Reisverslagen:

06 Februari 2013

Hasta Luego Nicaragua!

04 Februari 2013

Regenwoud, strand en stad!

30 Januari 2013

Van het geweldige Nicragua naar toeristich CR

26 Januari 2013

Fiesta, fiesta, fiesta!

19 Januari 2013

Afscheid van La Mariposa!
Jetty

Hola! amigos, Ik heb besloten mijn stedentrips, vakanties en reizen via deze site te gaan bijhouden. Eigenlijk voornamelijk voor mezelf, maar zeker ook voor de mensen die het leuk vinden me te volgen! Ik heb de afgelopen jaren al best veel mooie plekken mogen bezoeken en ergens vind ik het jammer dat ik geen dagboek heb bijgehouden van die vakanties/reizen. Deze site is ideaal om dat vanaf nu wel te gaan doen. Een van mijn persoonlijke doelen in het leven is om zoveel mogelijk van de wereld te zien. Dat kan in de vorm van een nieuwe stad ontdekken, een vakantie of met mijn rugzak low budget rondreizen door een land. Zodra ik niks meer op mijn planning heb staan qua trip word ik al onrustig en ga ik weer bedenken waar ik nu weer heen wil. De ene vakantie of stedentrip is nog niet voorbij of het volgende staat alweer gepland. Ik heb een leuke baan, eigen appartementje waar iedere maand netjes de hypotheek van wordt betaald, ben single en heb geen kinderen, dus ik ben nog in de positie om te gaan en staan waar ik wil (als mijn baas me vrij geeft dan). Misschien kom ik wel ooit die prins op het witte paard tegen, krijg ik een eigen gezinnetje en dan kan ik niet zomaar meer om de haverklap op pad. Dus, nu nog zoveel mogelijk plekken ontdekken! Jetty

Actief sinds 14 Aug. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11630

Voorgaande reizen:

11 December 2013 - 13 Maart 2014

Op avontuur in Zuid-Amerika

10 Januari 2013 - 08 Februari 2013

Nicaragua!

Landen bezocht: